دنيتى تو داى
اهلا وسهلا زائرنا الكريم يسعدنا ويشرفنا ان تنضم الى اسرتنا فى دنيتى التى ستصبح دنيتك
دنيتى تو داى
اهلا وسهلا زائرنا الكريم يسعدنا ويشرفنا ان تنضم الى اسرتنا فى دنيتى التى ستصبح دنيتك
دنيتى تو داى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلامك اوامر  
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

فائدة الليمون فى ازالة تشققات القدم

كاتب الموضوعرسالة
مدام رورو
مشرفة منتدى شات دنيتى
مشرفة منتدى شات دنيتى
مدام رورو

علم الدوله : فائدة الليمون فى ازالة تشققات القدم 3dflag10
البلد : مدينة احلامى
تقيم : 10

فائدة الليمون فى ازالة تشققات القدم Empty
مُساهمةموضوع: فائدة الليمون فى ازالة تشققات القدم   فائدة الليمون فى ازالة تشققات القدم I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 08, 2011 12:59 am

الليمون
مش مصدقين والله الليمون وبناء على تجربتى انا كان عندى تشققات وكانت مضيقانى وبتكسف البس سابو اوصندل من شكلها وكنت بتكسف لما جوزى يشوفها وبعدين كنت بتكلم مع حماتى عن سر جمال وبياض بشرتها قالت انها على طول كانت بتحط ليمون على وشها وهى بنت لانة بشد وينعم البشرة فقلت اعمل زيها وحطيتة على وشى بس بشرتى مستحملتهوش وسبب شوية حساسية فى وشى وبعدين قلت حبطلة بس فجأة الفكرة جت لى قلت الليمون بينعم ما احطة على رجلى وقدمى علشان تنعم طالما ان وشى مستحملهوش بس الرجل والقدم بشرتها مش رقيقة زى الوجة وفعلا بعد كل وضوء ابتديت اقطع نصف ليمونة وافرك بها رجلى وقدمى فعلا نعموا كتيييير ولاحظت ان الشقوق بتروح فاستمريت علية ولاقيت مش بس رجلى نعمت لا دة الشقوق كمان راحت بشكل ملحوظ فقلت اقولكم وانا حاستمر علية الى ان تروح الشقوق كلها

فائدة الليمون فى ازالة تشققات القدم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لمنع تشققات القدمين
» حصريا اخر اصدار من عملاق ازالة فيروسات الاوتورن Autorun Virus Remover 3.0 Build 0201 على اكثر من سير